poniedziałek, 3 grudnia 2012

No cóż...(kropki od Magdy Gessler) zaczęło się. Nie chciałam pisać żadnego bloga, gdyż moje poglądy polityczne są skrajnie niepopularne i zapewne nieraz w tym miejscu poobrażam mnóstwo osób - w tym jakieś 60% naszego społeczeństwa. Ponadto jestem typowym średniakiem - zatem nic ciekawego w życiu mym się nie dzieje, oprócz zwykłych zgryzot i frasunków. Ale jest jedna rzecz, która mnie zobligowała do założenia tego niezbędnika XXI wieku: otóż, prowadząc malutki sklepik internetowy z biżuterią własnej roboty (w większości jest to biżuteria), zobowiązałam się, że 1% ze sprzedaży grudniowej przekażę na SOS Wioski Dziecięce. I tutaj mam zamiar wlepić skan z przelewu, żeby nie było, że oszukuję społeczeństwo. Tyle. Ile razy tu zajrzę - nie wiem, gdyż odkąd pamiętam czasu mi brak. Ale jak już nabiorę wprawy w prowadzeniu tego wynalazku, być może sukcesywnie, kompulsywnie, bądź notorycznie zacznę obrażać polską polityczno-gospodarczą głupotę (czytaj: rzeczywistość) na bazie kolczyków i bransoletek, które wyrabiam! To tyle na początek. Miłego dnia, Nuka!

2 komentarze:

  1. Zaglądaj i pisz częściej. Tłumy wielbicieli czekają.. ;) a tak serio.. udany debiut ! Czekam na kolejne wpisy..

    OdpowiedzUsuń