środa, 5 grudnia 2012

Będę pluć jadem

Tak, pluć jadem i ziać siarką. (Dla domorosłych chemików, żeby nie było, że jestem chemicznym głąbem: otóż nie jestem, gdyż będąc wzorową uczennicą klasy biologiczno-chemicznej, wiem, że siarka to ciało stałe. Po prostu piszę przeinteligentnie i skrótami myślowymi - dla błyskotliwych i wyjątkowych odbiorców, takich, którzy rozumieją wolne pasaże myślowe, myślenie nieliniowe, uwielbiają chaos i bałagan oraz mają zryty beret. Tak jak ja!)
Bywałam w różnych muzeach - polskich i zagranicznych, jak powiedziałby wieszcz, i nigdy przenigdy do głowy mi nie przyszło, żeby po pierwsze: dotykać łapami eksponaty ni obrazy a tym bardziej - o zgrozo! - pokazywać paluchami! Cokolwiek!!! Paluchy zostały nam dane w wyniku ewolucji. NIE DO POKAZYWANIA ANI MACANIA OBRAZÓW! Szczególnie tych starszych, mających jakieś 300 do 500 lat! Moja matka, która zajęła się bardzo skutecznie moją kindersztubą, chyba zzieleniałaby ze zgrozy. Bądź zażenowania. Tak więc, pseudointelektualiści, quazikoneserzy i niestali bywalcy przybytków muzealnych: hasło dnia na dziś i na zawsze: paluchami możemy skrobać się po skroni w przypadku zafrasowania, ewentualnie wygrzebywać nimi drobne na bilet, ale nie pokazujemy swojej znudzonej towarzyszce małej chmurki na nieboskłonie Bitwy pod Samosierrą! Ani żadnej rzeczy innej! Uff. Już lepiej. Dziś, z powodu silnego wzburzenia, wprowadzenia do polityki i moich przekonań nie będzie. Ale za to mam nadzieję, że uda mi się wrzucić zdjęcie moich ulubionych kolczyków, które czekają na nową właścicielkę! Zatem, do roboty, Nuka.
Link do poniższych: http://kuferekmoniki.eu/pl/kolczyki-srebrne-schamballa.html


1 komentarz:

  1. Czasy się zmieniają, pokolenia się zmieniają... Za "naszych czasów" pewne rzeczy były nie do pomyślenia.. i tak nam zostało. Teraz paluchami robi się wszystko.. nawet "smaruje" po ekranach laptopów i komuterów stacjonarnych ;)). Cóż nadchodzi nowe pokolenie. tylko czy dla następnych pozostaną jakieś eksponaty ?? czy wszystkie obrazy pojdą w niepamięć rozsmarowane przez zwiedzających ...

    OdpowiedzUsuń