poniedziałek, 11 lutego 2013

Darowizna na SOS Wioski Dziecięce







Kochani moi Klienci z Allegro oraz bezpośrednio z Kuferka Moniki. Przepraszam Was, że tak późno, ale dzisiaj, zgodnie z moją przedgwiazdkową obietnicą, pofrunął przelew do Wiosek dziecięcych. Miał być 1%, ale ze względu na dość niski utarg powiększyłam tę wartość do 10%. Każda kwota jest ważna więc mam nadzieję, że ta moja malutka cegiełka, której nie byłoby bez moich Kochanych Klientów Kuferkowo-allegrowych, przyda się w większej masie, która spłynie w ramach 1% od podatników. Przelew został wykonany poprzez stronę Wiosek z pomocą Przelewów24, zatem zaświadczenia brak, ale być może jakoś wyjmę z mojego konta jakieś potwierdzenie, że ta kwota została przekazana. Chcę być wiarygodna, więc na pewno prędzej czy później zamieszczę jakiś scan albo wyciąg. Konto jest internetowe, więc papierowej wersji nie posiadam - szkoda lasu. I Wam polecam korzystanie z chmury internetowej - nie drukujcie wyciągów ani potwierdzeń, lepiej skopiować to na jakiś nośnik (back-up w kompie albo karta usb albo pen-drive...) - możliwości jest mnóstwo a dzięki temu drzewo zostanie ocalone. Na dzisiaj to wszystko, gdyż ogarnął mnie szał tworzenia ;). Naszyjniczek z serduchem jest, bransoletka jest, może zmontuję coś jeszcze i w końcu zacznę powtarzać rosyjski... Cmoki, Nuka. "Do roboty!"- jak to śpiewał kiedyś szczęśliwy, socjalistyczny robotnik!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz